ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

قبل از این که شروع به خواندن مقاله زیر کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که این روز ها با وجود شبکه های اجتماعی، هنوز هم بازاریابی از طریق ارسال پیامک راه موئری برای تبلیغات است؟
در پاسخ باید بگوییم بله. حتما برای خود شما هم پیش آمده، وقتی با دوست خود کار مهمی دارید ترجیح میدهید مستقیما برایش اس ام اس ارسال کنید تا به او در شبکه های اجتماعی پیام دهید
نه تنها شما بلکه اکثر افراد پیامک را ترجیح می دهند، چون توجه مخاطب را سریع تر جلب میکند و پیامک بدون اینترنت ارسال میشود و این رمز ماندگاری بازاریابی پیامکی است

مزایای بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه میتواند برای هر کسب و کاری مفید باشد، مخصوصا برای مشاغلی که در زمینه ارائه خدمات فعالیت میکنند

1. ارتباط با مشتری بدون واسطه

زمانی که شما پیامک تبلیغاتی انبوه برای مشتری ارسال میکنید، مستقیم و شخصی با او در ارتباط هستید. یعنی شما به شخصی ترین وسیله مشتری یعنی تلفن همراه او دسترسی دارید.قطعا پیام دادن به موبایل کاربران خیلی راحت تر و کم هزینه تر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی باعث جلب نظر مشتری شما میشود.
از طرفی امروزه دیگر نمیتوان کسی را پیدا کرد که یک تلفن همراه در جیبش نباشد. ممکن است بعضی از افراد به شبکه های اجتماعی دسترسی نداشته باشند اما قطعا همه آنها پیامک را دریافت میکنند. و این یک مزیت عالی برای شماست چون تقریبا هرکسی که تلفن همراه دارد میتواند مشتری شما باشد.

2. برای همه و در هر شرایطی پیامک بفرستید!

از امکانات فوق موثر و مفید پنل اس ام اس، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با اسم شرکت خودتان است. لازم به ذکر است که از نظر روانشناسی، این کار باعث افزایش حس صمیمیت کاربر با برند شما میشود. تحقیقات نشان داده میدهد که تقریبا همه پیام هایی که با استفاده از این روش ارسال میشوند، توسط مخاطب خوانده میشود.
از مزایای دیگر ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه این است که اگر کاربر در دسترس نباشد و یا تلفن همراه او خاموش باشد، شما مطمئن هستید که پیامک حتما برایش ارسال شده است.

3. تبلیغ هدفمند

فرض کنید شما بعد از کلی هزینه و وقت، بیلبوردی را طراحی کردید و آنرا در یک منطقه خیلی شلوغ و تجاری نصب کردید و یا اقدام به پخش تیزرهای جذاب در شبکه های اجتماعی کردید. نه این که بگوییم این کار اشتباه است اما باید بگوییم مشکل اصلی این نوع تبلیغ هدفمند نبودن آن است. یعنی درست است که تبلیغ شما را همه میبینند اما الزاما به دردشان نمیخورد یا حتی ممکن است افرادی که از مخاطبین شما هستند این تبلیغ را نبینند. از آن منطقه رد نشوند ، وارد شبکه های اجتماعی خود نشوند و یا اصلا شبکه اجتماعی نداشته باشند که آنرا چک کنند. اینجاست که پیامک تبلیغاتی انبوه به کمک شما می آید. درواقع شما روش تبلیغ خود را بصورت هدفمند انتخاب کرده اید و احتمال این که نتیجه مثبتی بگیرید بیشتر است.

مزایای پیامک تبلیغاتی انبوه

شاید بپرسید چرا پیامک تبلیغاتی انبوه؟ پاسخ ساده است! با این روش هم بصورت هدفمند جذب مشتری میکنید و هم به شماره های جدید در هر محله که میخواهید پیامک ارسال میکنید. البته مزایای پیامک تبلیغاتی انبوه به همین موارد ختم نمیشود…

1. ارسال پیامک به پیش شماره های خاص

در این روش شما با دانستن اینکه هر پیش شماره مربوط به کدام شهر است، میتوانید به تمام یا تعداد خاصی از این شماره ها پیامک ارسال کنید

2. به یک صنف خاص پیامک بفرستید

ممکن است شما سرویس یا محصولی داشته باشید که فقط به درد صنف یا شغل خاصی از مردم بخورد. مثلا فعالان ساختمانی، سهامداران، مدیران شرکت های خصوصی و صنعتی، دبیران، اساتید دانشگاه، پزشکان و کلا گروه های مختلف که در پنل برای ارسال پیامک به آنها دسترسی دارید.

همانطور که در ابتدای همین مقاله گفتیم، بازاریابی پیامکی نه‌تنها از بین نرفته است، بلکه هوشمندتر و بهینه‌تر هم شده است. یعنی از صرفه‌جویی در زمان و هزینه گرفته تا هدف قرار دادن افراد یا مناطق خاص، همگی از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابر برچسب ها

آخرین دیدگاه‌ها