معرفی افزونه Gravity Forms

افزونه گرویتی فرم

پلاگین گرویتی فرم به مدیران سایت های مختلف کمک میکند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به فرم دلخواه خود برسند و بتوانند یک فرم را مطابق با نیاز و سلیقه خود طراحی کنند. ( امکان سفارشی سازی فرم )
درواقع گرویتی فرم یا گراویتی فرم قدرتمندترین افزونه در زمینه ساخت فرم بدون نیاز به کدنویسی در وردپرس است و شما میتوانید انواع فرم را با استفاده از آن بسازید.
به دلیل این که پنل تنظیماتی این افزونه کاملا فارسی و راست چین شده است استفاده از این افزونه برای همه افراد امکان پذیر میباشد.

قابلیت های افزونه گرویتی فرم

به طور کلی باید گفت که ظاهر فرم هایی که میسازید کاملا مطابق با نظر شماست. در این افزونه شما قادر هستید فرم های متنوع با فیلدهای دلخواه بسازید.

امکان ساخت فرم با رنگبندی و فونت های متنوع

جدا از اینکه ما باید یک فرم با محتوای مناسب در اختیار کاربر خود قرار دهیم، ظاهرسازی این فرم بسیار مهم است. این که فرم ما زیبا و دارای هارمونی مناسب باشد، از موارد جذب کاربر به سایت است.
طراحی این هارمونی در این افزونه به انتخاب ما صورت میگیرد. در واقع میتوانیم هرنوع رنگی را برحسب دلخواه خود برای سایت در نظر بگیریم.
و اما درکنار رنگ و هارمونی باید به فونت سایت نیز دقت کنیم. انتخاب فونت جذاب و خوانا از مواردی است که باعث زیبایی فرم ما میشود. این افزونه به ما این امکان را میدهد که فونت دلخواه خود را روی سایت اعمال کنیم.
این افزونه به صورت پیش فرض دارای تم با رنگ بندی بسیار متنوع است که میتوانیم آنهارا مورد استفاده قرار دهیم.

نامحدود فرم بسازید

این افزونه قابلیت ایجاد فرم های مختلف بصورت نامحدود و با هرنوع طرح دلخواه را دارد. نحوه طراحی این فرم ها به آسانی برای همه افراد بدون نیاز به برنامه نویسی و یا هرگونه مهارتی در این زمینه امکان پذیر است.
قابلیت درگ و دراپ کردن از موارد دیگری است که در این افزونه وجود دارد. ما میتوانیم هر فرمی را با درگ و دراپ کردن برای سایت خود بصورت انحصاری طراحی کرده و خروجی آن را بصورت فایل اکسل دریافت کنیم. لازم به ذکر است که این افزونه دارای فیلترهایی است که مانع از ثبت فرم های اشتباه میشود.

امکان تعیین بازه زمانی برای فرم ها

این افزونه قابلیت زمان بندی فرم را به شما میدهد به این معنی که کاربر در یک زمان خاص قادر به پر کردن فرم باشد. و شما با این ویژگی قادر خواهید بود کاربران خود را محدود به زمان کنید.

امکان ساخت فرم های چند صفحه ای با گرویتی فرم

یکی از ویژگی های دیگر این فرم، امکان ساخت فرم های چندصفحه ای است. درواقع شما این امکان را دارید که برای سایت خود فرم هایی را بسازید که کاربر آن را مرحله به مرحله و گام به گام پر کند. لازم به ذکر است که این افزونه وضعیت هر مرحله و اینکه کاربر الان در چه مرحله است را نمایش میدهد و کاربر میتواند روند کلی پرکردن فرم را ببیند
افزونه گرویتی فرم دارای فرم های آماده نیز هست و شما میتوانید تغییرات موردنظر خود را ایجاد کنید و سپس از فرم جدید در سایت خود استفاده کنید.
گرویتی فرم علاوه بر فرم های آماده، ابزارهای متنوعی مانند فیلدهای استاندارد، پیشرفته، قیمت گذاری و فیلد های ارسال نوشته را برای ویرایش فرم ها در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این فیلد ها باعث راحتی استفاده از این افزونه میشود و به شما در تهیه بی نهایت فرم در مدت زمان بسیار محدود کمک شایانی میکند.

از امکانات دیگر این افزونه ارسال ایمیل به افراد پس از تکمیل فرم موجود در سایت میباشد. به این معنی که پس از پرشدن فرم توسط کاربر یک ایمیل حاوی تایید پرشدن فرم برای هر فردی که شما تعیین کرده باشید ارسال خواهد شد. ( فرقی ندارد: این فرد میتواند مشتری، خود مدیر سایت و … باشد)

ریسپانسیو

بسیاری از کاربران از تلفن های هوشمند برای ورود به سایت ما استفاده میکنند و باید این موضوع مدنظر قرار گرفته شود که درصورتیکه سایت نتواند نمایش منظمی از محتوا را همانگونه که در سیستم های کامپیوتری دارد در گوشی هم داشته باشد باعث نارضایتی کاربران خواهد شد.
افزونه گرویتی فرم این مشکل را حل کرده و از قدرت زیادی برخوردار است و میتواند فرم های سایت را به خوبی و واکنش گرا در هر دستگاهی به نمایش دربیاورد. لازم به ذکر است این افزونه کاملا ریسپانسیو است و شما میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سخن آخر

افزونه گرویتی فرم، امکان سفارشی سازی کوچکترین جزئیات را هم دارد و نکته ای که باعث جذابیت هرچه بیشتر این افزونه میباشد، قابلیت مشاهده تغییرات هم زمان با ایجاد آنهاست و این به ما کمک میکند که تصمیم گیری بهتری در هنگام ایجاد تغییرات خود داشته باشیم.
پیشنهاد بهنیس به شما این است که این پلاگین را از سایت اصلی آن یعنی gravityforms.com دانلود کنید

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابر برچسب ها

آخرین دیدگاه‌ها