کاربرد sms برای مراکز تبلیغاتی

کاربرد اس ام اس برای مراکز تبلیغاتی

هر زمان که بحث از تبلیغات پیامکی میشود اولین چیزی که به ذهن اکثر ما خطور میکند مزاحمت میباشد اما چرا؟ آیا تبلیغات پیامکی بازدهی دارد؟ آیا این ذهنیت که برای اکثر افراد است درست است ؟ و…

کاربرد اس ام اس برای مراکز تبلیغاتی

باید گفت که با وجود این ذهنیت ایجاد شده در افراد، پیامک از ابزارهای بسیار کاربردی در تبلیغات است. زیرا با توجه به این که در حال حاضر تلفن هوشمند حتی برای دانش آموزان در مقطع دبستان هم به یک ضرورت تبدیل شده، ارسال sms یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان است. از مزیت های دیگر آن میتوان به تماس داشتن با تعداد زیادی از افراد و به صورت همزمان اشاره کرد. این شیوه از تبلیغات یک ابزار بازاریابی فوری است که پیام شما را در هر زمان که بخواهید به دست مخاطبتان میرساند.
مشتریان و مخاطبان شما همیشه تلفن های همراه خود را در دست دارند و همین وابستگی به تلفن های همراه کار را برای شما راحت تر میکند. این مزیتی است که ایمیل های تبلیغاتی از آن، چندان بهره ای نبردند.

بازاریابی پیامکی تنها منحصر به ارسال پیامک انبوه نیست و هر اقدامی که منجر به فروش در این ارتباط شود، اقدام بازاریابانه است. این به این معنی است که ارسال پیامک جهت ارتباط مشتری و همچنین حفظ او، کاربرد اصلی بازاریابی پیامکی است که مطرح ترین برند های ایرانی و حتی جهانی هنوز هم از آن استفاده میکنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید…

دفتر تبلیغاتی چیست؟

همانگونه که کار یک خیاط جمع آوری مواد اولیه، یافتن نخ های منطبق، برش پارچه و در نهایت دوخت و تحویل به مشتری است، آزانس تبلیغاتی نیز تبلیغات را ایجاد میکند، برنامه ریزی میکند که چگونه ، در چه موقع و در چه مکانی باید تحویل داده شود و آن را به مشتری تحویل می دهد. آژانس های تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای فروش محصول مشتریان خود انجام میدهند و عمدتا به هیچ سازمانی وابسته نیستند.
اگر بخواهید نقش آژانس تبلیغاتی را بدانید:
1- انجام تحقیق در مورد شرکت و محصول و عکس العمل های مشتریان
2- بازخورد گرفتن از مشتری و سپس تصمیم گیری در مورد اقدامات بعدی
3- برنامه ریزی برای نوع رسانه مورد استفاده، زمان، مکان و مدت زمان استفاده
4- ایجاد یک تبلیغ بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در مورد محصول

شرکت های تبلیغاتی به کمک چه ابزارهایی تبلیغات کسب و کار ها را انجام می دهند ؟
اولین اقدام در کمپین هایی که برای کسب و کار های مختلف تنظیم شده اند، تعیین هدف است. این که هدف آن کسب و کار از تبلیغات خود چیست و این که میخواهد چه پیامی را به مخاطب خود برساند.
بعد از تشخیص هدف، زمان انتخاب ابزار مناسب برای رساندن پیام به مخاطبان است:
گاهی مخاطبین یک کسب و کار به فضاهای آنلاین رغبتی ندارند و بهترین رسانه برای آنها تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد است.
گاهی هم این موضوع برعکس است. مخاطبینی که قشر جوان جامعه را تشکیل میدهند و اغلب باخبر از بروز ترین اتفاقات تکنولوزی میباشند، مخاطبین کسب و کار هستند.
و اما موضوع بحث امروز ما اهمیت انتخاب پیامک به عنوان ابزار تبلیغاتی در آژانس های تبلیغاتی است. این موضوع که هدف کمپین های تبلیغاتی آگاهی از برند باشد یا فروش محصول، سن مخاطب کمپین 20 ساله باشد یا 50 ساله، محصول دیجیتال باشد یا کالای فیزیکی، بازاریابی پیامکی همیشه پای ثابت میدان است.
برای نمونه، سایت بهنیس توجه شما را به متن های زیر جلب میکند:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار:

هدیه روز مادر را با تخفیف بخرید!
همه بسته های کادویی ۲۰٪ تخفیف دارند.
از ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
بسته بندی رایگان در همه سفارشات
خرید با ارسال عدد ۲ به شماره ۸۹۰۲۲

تخفیف ویژه اولین سفارش غذا ، همراه با شانس برنده شدن یک دستگاه >>پلی استیشن<< !!
کد تخفیف: NEG31QUA

پیامک، ابزار کار آژانس های تبلیغاتی

درست است که آژانس های تبلیغاتی با آثار خود معرفی میشوند و اکثر مشتری ها نیز از طریق همین نمونه کار با آنها آشنا میشوند، اما همان مشتریان قدیمی نیز برای سفارش مجدد نیاز به محرک هایی دارند تا شما را فراموش نکنند. از مناسب ترین ابزارها در این زمینه میتوان به پیامک اشاره کرد. پیامک، ارزان، سریع و ساده است. بهنیس پیام شما را در سریعترین و کوتاه ترین حالت ممکن به مشتریانتان می رساند

و اما سخن اخر

سامانه پیامکی بهنیس میتواند در این زمینه به آژانس های تبلیغاتی خدمات شایانی را ارائه دهد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به جمع ما بپوندید .

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابر برچسب ها

آخرین دیدگاه‌ها